Blog

o pisaniu, copywritingu i dobrym stylu, które przydadzą się w prowadzeniu biznesu.

Myślałaś, że dobrze się znasz i tekst „O mnie” pykniesz w 15 minut? A tu mija kolejna godzina i… wersji było już 20 i żadna Ci nie odpowiada. Podpowiem Ci, jak to zrobić.

Strona główna jest zapowiedzią Twojej oferty. Odwiedzający dowie się z niej rzeczy, które pomogą mu podjąć decyzję, czy kliknie dalej.

Mam dość plotek o pracy copywritera. Jakich? Np. takich: „Co to za praca tak siedzieć w domu i stukać w klawisze? Każdy to potrafi”.

Słowa kluczowe – gdzie umieszczać w tekście?

Opublikowany przez Katarzyna Zubrzycka-Sarna dnia 21 marca 2022 w kategorii SEO

To, czy trafisz do swoich czytelników i klientów, zależy od tego, jak dobrze dobierzesz słowa kluczowe. Gdzie umieszczać je w tekście?

Jak pozycjonować stronę, żeby piąć się coraz wyżej w wynikach wyszukiwania?

Masz świetny produkt, za który ludzie będą chcieli Ci zapłacić. Usługę, która spodoba się klientowi. Albo piszesz bloga i masz przeczucie, że przypadnie do gustu wielu osobom. Co możesz zrobić, żeby dotrzeć do nich bez wydawania tysięcy złotych na promocję?

Masz pomysł – będziesz pisać bloga. Zanim zaczniesz, zobacz, co może pójść nie tak.

Możesz stworzyć świetny tekst, ale bez skutecznego nagłówka, internauta go nie przeczyta. Tylko dzięki dobremu tytułowi przekonasz czytelnika, że warto zajrzeć w treść.

Jeśli odwiedziłaś kiedyś Neapol, to wiesz, że trudno od razu zakochać się w tym mieście. Aby dojrzeć jego piękno, trzeba odwrócić wzrok od walających się pod nogami śmieci. Z tekstem jest podobnie.

Jak zacząć pisać teksty, które przyciągają?

Opublikowany przez Katarzyna Zubrzycka-Sarna dnia 10 października 2021 w kategorii Webwriting

Zosia Samosia to moje drugie i trzecie imię. Jednak już od najmłodszych lat życie przekonywało mnie, że nie wszystko warto robić samemu. Na własnych błędach nauczyłam się, że czasem przyda się ktoś, kto zna się na robocie lepiej ode mnie. Zwłaszcza kiedy zależy mi na osiągnięciu konkretnego efektu.

Jak przebiega współpraca z copywriterem?

Opublikowany przez Katarzyna Zubrzycka-Sarna dnia 07 marca 2021 w kategorii Copywriting

Chodzi Ci po głowie, aby do napisania tekstów na stronę zatrudnić specjalistę. Skąd wiadomo, że zrobi to tak, jak chcesz?

Nie da się. No nie da się tego zastąpić jednym polskim słowem. Nawet Google Tłumacz mówi, że copywriting to copywriting. W słowniku języka polskiego także nie znalazłam odpowiedzi, więc drążę dalej.

Zanim wrzucisz tekst na stronę internetową, sprawdzasz go 100 razy? Zobacz, jak programy do korekty tekstu ułatwią Ci życie.

Zastanawiasz się, co robi copywriter? I dlaczego jego teksty są tak wyjątkowe, że ich pisanie stało się osobnym zawodem? Zaraz Ci o tym opowiem.

Co robisz, gdy przeglądając internet, trafisz na stronę od góry do dołu zapisaną drobnym maczkiem? Ja zmykam, gdzie pieprz rośnie. Nie pozwól, by Twój czytelnik zrobił to samo. Sprawdź, jak pisać, by chciało się czytać.

Zastanawiałaś się kiedyś jak rozpocząć maila do klienta? Czy nie obrazi się, gdy napiszesz Panie Marku? Albo czy Szanowny Panie nie zabrzmi zbyt sztywno?