Oferta

Słowa, które budują kobiece biznesy

Dobrze zaprojektowane teksty pracują dla Ciebie.
Przyciągają klienta i pokazują:
"Patrz, tutaj jest coś, co Cię zainteresuje".

Zatrudnij solidnych
pracowników

Oto Twoja nowa kadra:

Teksty na WWW

Oferty / landing page

Konkrety

Twój klient szybko sprawdzi, czy masz to, czego właśnie szuka

Historie

wciągająca opowieść zachęci go, by poznał Ciebie i Twoją firmę

Opowiedziane po ludzku

przekonają czytelnika, że warto z Tobą rozmawiać, bo mówisz tak jak on

Dopasowane do klienta

wzbudzą zainteresowanie, a to pierwszy stopień do zakupu

Rozbudzą pragnienie

poprowadzą przez Twoją ofertę krok po kroku tak, by czytelnik stwierdził: Tego właśnie potrzebuję!

I doprowadzą do zamówienia

bo Twój klient już nie może się doczekać, kiedy wreszcie kliknie „Kup teraz”

Pobudzą wyobraźnię

pokażą, jak wygląda życie z Twoim produktem

Rozpalą pożądanie

uświadomią, że codzienność bez tego, co oferujesz, jest niepełna

Przekonają do zakupu

bo klient nie będzie miał wątpliwości, że Twój produkt jest tym, co warto mieć

Przyniosą zaufanie

70% klientów bardziej ufa firmowym artykułom niż treściom reklam

Zbudują autorytet

dodadzą +100 punktów do wizerunku eksperta

Stworzą więź

zapoczątkują długotrwałą relację z klientem

Opisy produktów

Artykuły na blog

Teksty nie pracują tak, jak byś chciała?

Spojrzę na nie przenikliwym okiem copywritera.
Pokażę, co może być nie tak.

Podpowiem podczas konsultacji mailowej, co zrobić,
żeby teksty zaczęły działać.

Zastanawiasz się, co to za różnica,
czy napiszesz tekst Ty, czy copywriter?

Pomyśl. Każda kobieta potrafi sobie zapleść warkocz. Ale jeśli chce olśnić całą imprezę genialną fryzurą, idzie do fryzjera. Do specjalisty, który odpowiednio długo szkolił się i praktykował, by ułożyć jej włosy tak, że będzie wyglądała jak milion dolarów.

Zastanów się, czy oklepane słowa o profesjonalnej firmie i indywidualnym podejściu powalą Twojego klienta na kolana? Czy może wolisz skutecznie zaprojektowane zdania, które wywołają emocje, rozpalą ciekawość i przekonają, że warto zapoznać się z Twoją firmą i jej ofertą? Bo wyglądacie jak milion dolarów?

Wyszykuję teksty na Twoją stronę internetową. Delikatnie je odświeżę albo dokonam całkowitej metamorfozy. Spojrzę na świat oczami klienta i opowiem jego językiem o tym, co go interesuje. Zaprojektuję teksty zgodnie z zasadami copywritingu, webwritingu i poprawnej polszczyzny.

Zobacz, co mówią
moje klientki:

lukasiweicz-avatar

Katarzyna Łukasiewicz

www.lukasiewiczkancelaria.pl

Jeślibym miała w kilku słowach opisać współpracę z Kasią, to powiedziałabym tak: super organizacja, sympatyczny kontakt i przede wszystkim świetne pomysły. Teksty, którymi zajmowała się Kasia są przyjemne w odbiorze, przystępne i mam wrażenie, że w końcu odzwierciedlają to, co chcę przekazać moim klientom.

Kasia Tajcher

lightroomjestfajny.com

Od pierwszego zetknięcia się z tekstami Kasi wiedziałam, że jak mam zlecić komuś napisanie tekstów na moją stronę - to tylko jej! Kasia to osoba profesjonalna, przesympatyczna i do tego idealnie czująca klimat mój i kobiet, z którymi pracuję. Każdy tekst, który dla mnie przygotowała jest strzałem w dziesiątkę. I to wszystko mega szybko i mega konkretnie, czyli dokładnie tak jak lubię. Dziękuję i do zobaczenia przy okazji kolejnych projektów :)

Myszura avatar opinia

Magda Myszura

magdamyszura.pl

Dziękuję Ci za tekst. Jest super konkretny, każde zdanie ma znaczenie i każde wyraża maksimum treści. Cudownie ujęłaś potrzeby grupy docelowej już na samym początku. Jestem zachwycona :).

jankiewicz avatar

Hanna Mańczak-Jankiewicz

www.zawodowoskuteczny.com

Pani Kasia pisała dla mnie tekst na landing page. Jestem pod olbrzymim wrażeniem bystrości, inteligencji, powiem więcej: twórczości, którą otrzymałam. Stworzyłam dobry program, ale nawet nie wiedziałam, że jest tak fantastyczny! I to nie jest ostatni tekst, który zlecam Pisarence.

Marta Bukowska

www.martabukowska.pl

Byłam zachwycona tekstem, który napisała dla mnie Pani Kasia. Męczyłam się nad nim kilka dni i nie potrafiłam tak zgrabnie wyciągnąć tego, co najważniejsze.

Jak wygląda współpraca?

Krok 1

Krok 2

Krok 3

Krok 4

Krok 5

Krok 1

Wszystko zaczyna się od maila, w którym opiszesz, czego potrzebujesz.

Krok 2

Dostaniesz do wypełnienia brief. Odpowiesz na kilka ważnych pytań. Tak, tak, wiem, że to ja miałam pisać, ale żeby teksty realizowały cel, muszę wiedzieć dla kogo i o czym będą. Im więcej informacji dostanę od Ciebie, tym lepszy będzie tekst na Twojej stronie internetowej.

Krok 3

Ruszam z dochodzeniem – poznaję Twoich klientów, ich potrzeby, uczę się ich języka, aby przekaz trafił właśnie do nich. Możesz spodziewać się maili z kolejnymi pytaniami. Muszę doskonale poznać Twój biznes, żeby przemówić jego głosem

Krok 4

Teraz potrzebuję czasu na znalezienie rzetelnych informacji, poskładanie ich w konkretny pomysł i wystukanie pierwszej wersji Twojego tekstu na klawiaturze. Przez kolejnych kilka dni będę szlifować słowa tak, by otwierały odpowiednie szufladki w wyobraźni czytelnika. Tekst przejdzie korektę. I poleży jeszcze chwilę, by można było świeżym okiem sprawdzić, czy to jest właśnie to, o co Ci chodziło.

Krok 5

Otrzymasz gotowy tekst. Sprawdzisz, czy właśnie takiego efektu się spodziewałaś. Jeśli tak, wspaniale! Wrzucaj go czym prędzej na stronę, niech zarabia dla Ciebie. A gdy potrzebne są poprawki – będziemy rozmawiać dalej i poprawiać do skutku.

Pogadajmy o tym, czego potrzebujesz.