Cześć! Nazywam się Kasia Zubrzycka-Sarna. Piszę teksty dla przedsiębiorczych kobiet, które dzięki skutecznym słowom chcą rozkręcić swoją firmę.

Wierzę, że w dziewczynach siła, dlatego wspieram kobiece biznesy. Daję im skuteczne teksty, bo wiem, że słowa mają moc. Marnie dobrane — zanudzą i zniechęcą. Trafne — zaciekawią i pobudzą do działania.

Gdybym prowadziła większą firmę, zabrałabym Cię teraz na spacer po moim biurze. W Pisarence działam sama, więc przechadzka byłaby krótka i niezbyt fascynująca. Zamiast tego opowiem Ci, jak stukanie w klawiaturę opanowało moje życie.

copywriter

Lubię pisać

Co widzisz, kiedy sięgasz pamięcią do swojego dzieciństwa? Przez moje wspomnienia przewijają się słowa i radość, jaką dawały. Moja mama, czytająca z uśmiechem pierwszą książkę napisaną przez swoją 8-letnią córeczkę. I pani od polskiego, która stawia piątki i mówi, że dobrze się czyta moje wypracowania. To ona pokazała mi, że warto otworzyć drzwi Polonistyki na UW. Zamknęłam je za sobą, niosąc dyplom magistra filologii polskiej i autora tekstów medialnych.

Zdobyłam niezłą pracę w radiu, która z pisaniem miała niewiele wspólnego, ale z reklamą już całkiem sporo. Tu przez wiele lat chłonęłam jak gąbka język spotów reklamowych, zajawek i jingli.

Moi znajomi dbali cały czas o to, bym nie porzuciła umiejętności sprawnego składania zdań. Wciąż zlecali mi mniejsze i większe prace do napisania. I często powtarzali, że powinnam pisać, prowadzić bloga, że fajnie się mnie czyta.

Pisać trzeba umieć

Lekkim piórkiem to można sobie skrobać życzenia urodzinowe. Ale żeby pisać zawodowo, trzeba zbudować warsztat na konkretnej wiedzy.

Ci, co mnie znają, mówią że jestem kujonem. I mają rację — nie zaczynam niczego bez porządnego przygotowania. Aby dowiedzieć się, jak projektować teksty zgodnie ze sztuką, skończyłam kurs copywritingu. Prowadząca szkolenie Ewa Szczepaniak, uznana copywriterka i autorka książki „Sztuka projektowania tekstów”, wprowadziła mnie w świat nagłówków, akapitów i wypunktowań. Zakochałam się w pisaniu jeszcze mocniej.

Pierwsze kroki na ścieżce copywritingu

Testerem zdobytej przeze mnie wiedzy został mój mąż, który potrzebował tekstów na stronę internetową. Coś sam napisał, poprosił o poprawki. Siadłam i… zmieniłam wszystko. Podobało mu się, a dodatkowo przyniosło efekty — współczynnik konwersji wzrósł dwukrotnie.

No nie powiem, przyniosło mi to satysfakcję.

Dobre słowo od męża wiele znaczy, ale gdy rozkręcasz swój biznes liczy się to, co powiedzą klientki. Pierwsza, gdy przeczytała tekst, który dla niej stworzyłam napisała, że łza jej się w oku zakręciła ze wzruszenia. Taki był prawdziwy. Dodało mi to pewności siebie.

To jest to!

I wtedy do mnie dotarło! To jest właśnie to, do czego krok po kroku zmierzałam. Zaczęłam tworzyć teksty, które pomagają się wyróżnić i zamiast usypiać — zachęcają do czytania i działania.

Nie osiadłam na laurach. Ciągle czuję, że mogę wiedzieć więcej. Dlatego, by być na bieżąco, wciąż czytam i doskonalę swoje umiejętności. Aby pisać dla Ciebie jak najlepsze teksty.

Zobacz, w czym mogę Ci pomóc